خاطره

 

تلك الدارالآخره نجعلها للذين لا يريدون علوا في الارض و لا فسادا والعاقبه للمتقين

"قرآن کریم- سوره قصص- آیه 83"

"اما و الذی فلق الحبه و برا النسمه لو لا حضور الحاضر و قیام الحجه بوجود الناصر و ما اخذ الله علی العلما الا یقاروا علی کظه ظالم و لا سغب مظلوم لالقیت حبلها علی غاربها و لسقیت آخرها بکاس اولها و لالفیتم دنیاکم هذه ازهد عندی من عفظه عنز !"

قسم به خدایی که دانه را شکافت و جان را آفرید اگر حجت برایم بواسطه حضور حاضر و وجود ناصر  تمام نشده بود و خداوند از دانایان عهد نگرفته بود که "بر شکم بارگی ظالمان و گرسنگی مظلومان ساکت ننشینند" من مهار شتر خلافت را بر کوهان آن  انداخته و رهایش می کردم و آخر خلافت را با کاسه اول آن سیراب می کردم آنگاه می دیدید که دنیای شما در نظر من از آب بینی بزغاله ایی بی ارزش تر است !!! 

"نهج البلاغه خطبه ۳ (خطبه شقشقیه)" 

 

 

کاهش هزینه ها با مدیریت علمی شهر

آيا مي توان بدون صرف هزينه هاي هنگفت نماينده مردم شد ؟!!!

آيا مي توان پاك ماند،بنده خدا بود و مديون شخص و يا گروهي نشد ؟!!!

آيا مي توان آخرت خود را به دنياي ديگران نفروخت ؟!!!

آیا می توان فقط از خدا ترسید و حقوق مردم شریف را با منافع  نا مشروع دیگران معاوضه نکرد ؟!!!

آیا می توان  شیرینی کاذب منافقانه را به تلخی برخورد صادقانه ترجیح نداد؟!!!

نظر شما چیست ؟ لطفا راهنمايي كنيد ؟

من جواب سئوالاتم را دارم می گیرم

 

 



نظرات شما عزیزان:

دانشجو
ساعت11:53---13 خرداد 1392
سلام
با مافیای قدرت چگونه بر خورد می کنید ؟ !


شهروند
ساعت9:49---10 خرداد 1392
سلام

آقاي زكي فكر مي كنيد اينكار در تخصص شماست ؟


پاسخ: سلام اگر در تخصص بقيه است ! حق با شماست من كنار مي كشم اما خودتان مي دانيد كه ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1387برچسب:,ساعت 9:47 توسط رضا زكي| |


Power By: LoxBlog.Com


Design :kalbolheidar

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/